Föreläsningar och Workshops

spelläraren.jpg

Då det har blivit en hel del föreläsningar så uppdaterar jag inte längre på bloggen när nästa föreläsning eller workshop äger rum. Följ mig istället på Facebook eller Twitter för att få information om nästa tillfälle.

Föreläsningarna och workshoparna är väldigt uppskattade då de utgår från lärarens vardag och utmaningar. De är till för att skapa motivation genom att använda spelens vinnande koncept, men handlar inte alltid om att använda spel i undervisningen. Publiken får med sig verktyg och förhållningssätt som de kan tillämpa på sin pedagogik och vardag redan nästa dag. Verktygen är gratis och går att applicera på pedagogernas redan skapade planeringar så man behöver inte börja om från scratch vilket uppskattas. Det gör att det blir enklare för pedagogerna att ta till sig dem och effektivisera och digitalisera deras undervisning.

”Allt!! Allt som vi lärde oss idag kan man börja använda på en gång med eleverna. Det är väldigt aktuellt och man förstod precis hur man skulle göra… super bra lärare!”

”Har lärt mig mycket nytt på kort tid och mycket som jag vill prova med mina elever.”

Är du som skolledare, rektor eller pedagog intresserad av föreläsningar eller workshops av Spelläraren maila:
spellararen@gmail.com.

Lämna en kommentar